Już w poprzednich wpisach było co nieco na temat tego, w jakich branżach może sprawdzić się przypomnienie SMS. Doszliśmy do jednego słusznego wniosku – że w praktycznie każdej! To po pierwsze. Po drugie, korzyści z takiej usługi odnosisz zarówno Ty, jak i Twój klient. Dzisiaj się trochę zastanowimy nad tą kwestią.
Jak przyciągnąć klientów przypomnieniem SMS?
W jednym z poprzednich wpisów podawaliśmy przykład Kowalskiego, który prowadzi warsztat samochodowy. Dzięki ustawieniu przypomnienia SMS może on cyklicznie:
- informować swojego klienta o tym, że zbliża się termin kolejnego przeglądu rejestracyjnego;
- przypominać o wymianie opon na zimowe (i na odwrót:);
- informować o nowych promocjach w swoim serwisie.
Klient poczuje się wyróżniony i z pewnością powróci do Ciebie. Utrzymując stały kontakt ze swoimi klientami uświadamiasz im, że o nich dbasz, nie dajesz również o sobie zapomnieć.
Jest również inna możliwość. Przypomnienie SMS znakomicie spisuje się również na przykład w biurze podróży. Poprzez wysyłanie przypomnień SMS można:
- nie tylko informować o ciekawych promocjach…
- ale również pokazywać sposoby na spędzenie urlopu. Jedno z drugim oczywiście może się wiązać.
Oczywiście – przypomnienie SMS znakomicie sprawdzi się również tam, gdzie niezbędne jest przypomnienie klientowi o umówionej wizycie – na przykład u fryzjera, kosmetyczki, lekarza. Inwestując w przypominanie SMS zyskujesz pewność, że nie stracisz klienta, ponieważ ten zapomniał o wizycie.
Ile kosztuje przypomnienie SMS?
Wbrew mniemaniom niektórych – wcale nie tak dużo! Jak się dowiesz z cennika naszych usług – przypomnienie SMS to koszt zaledwie 6 – 9 groszy od wysłanego SMS-a! Pakiet 1100 SMS-ów kosztuje zaledwie 99 złotych miesięcznie. Biorąc pod uwagę, że usługa przypominania SMS jest dedykowana przede wszystkim niewielkim biznesom, chyba nikomu nie trzeba mówić, że pakiet ten będzie w pełni wystarczający dla każdego.
Dlatego też – serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą!