Narządzie komunikacji – SMS

SMS Przypominacz jest usługą, która pozwala, za pomocą instrumentu SMS osiągnąć każdemu klientowi nowe rozwiązania komunikacyjne. Wszędzie tam, gdzie potrzeba nawiązać kontakt szybko za pomocą kilku kliknięć, łatwo i niedrogo można korzystać z narzędzia do komunikacji SMS. SMS Przypominacz jest używany na co dzień przez małe i duże firmy, ale również przez osoby prywatne dla wielu różnych funkcji i celów, np.: wysłanie komunikatów informacyjnych, reklamy lub promocji, ale także do przeprowadzania konkursów.

Kampanie reklamowe lub informacje wykonane za pośrednictwem SMS mogą być kierowane do pojedynczych klientów jak i setek odbiorców jednocześnie to od Ciebie zależy dla jakich poszczególnych użytkowników mają być skierowane czy chcesz zyskać klienta proponując mu zniżkę ze względu na jego wiek, płeć, kod pocztowy czy inne specyficzne parametry. Tym narzędziem sterujesz Ty.

Charakterystyka profesjonalnej komunikacji poprzez SMS

SMS zrodził się z potrzeby komunikacji interpersonalnej, SMS przez lata zyskał sobie fanów, jest bardziej znany niż wiadomość e-mail, to medium, dzięki jego szczegółowych i licznych funkcji, takich jak:

  • Dyfuzji i przenikania : według statystyk telefon ma większość osób na świcie, zerkają na niego ponad 140 razy dziennie.
  • Znajomość i bliskość : Wszystko mają teraz możliwość używania telefonów i SMS, i na pewno większość lubi odczytać wiadomości przed ich usunięciem. Nie ulega wątpliwości również, charakterystyczne osobliwości telefon komórkowy jest tam gdzie właściciel więc nie ma możliwości by reklama SMS została zbagatelizowana.
  • Personalizacja i precyzja : może zaadresować wiadomość (kampania reklamowa lub komunikat informacyjny) do odbiorców o określonych cechach (np.: wybranych przez wiek, płeć, miejsce zamieszkania, dostawcę energii, etc.) i do nich dostosować treść wysłanej wiadomości.
  • Interaktywność : poprzez kampanie SMS można nawiązać stosunki z odbiorcami, którzy są skorzy do udzielenia odpowiedzi. Odpowiedzi na pytanie konkursowe może pojawić się  nawet dziesiątki tysięcy w ciągu kilku sekund, a wszystkie będą przetwarzane automatycznie, tworząc statystyki lub odcinek listy kontaktów, nie przegapisz więc żadnej odpowiedzi.
  • Ochrona i propagacji: Jeśli SMS zawiera ciekawe informacje, odbiorca może przechowywać w pamięci telefonu, a następnie użyć go w najbardziej odpowiedni dla siebie sposób (okazanie zniżki) nawet może ponownie wysłać go do jednego lub więcej znajomych w ciągu kilku sekund, wówczas zasięg reklamy powiększa się.

Dodaj komentarz