Komu się przyda SMS dla firm?

Całego naszego bloga poświęcamy zagadnieniu różnego rodzaju sms-ów dla firm. A może teraz warto by było powiedzieć, komu tak naprawdę przyda się taka usługa? Cóż – najlepsza odpowiedź brzmi: każdej firmie, ale coś czuję, że taka odpowiedź Was nie satysfakcjonuje.

A więc – dla kogo SMS premium dla firm?

Trochę już o tym było chyba we wcześniejszych wpisach. Aby jakoś podsumować to, co napisaliśmy wcześniej, to może wymienię, że:

  • przypomnienia SMS przydadzą się wszystkim tym firmom, które chcą, aby jego klient nie zapomniał o umówionej wizycie – a więc może to być kosmetyczka, lekarz, fryzjer, etc. Pamiętaj, że każdy klient, który nie stawi się na umówioną wizytę to dla Ciebie wymierna strata pieniędzy!;

  • powiadomienia SMS to znakomita okazja dla tych wszystkich, których usługi mają charakter sezonowy. Vide chociażby: mechanik samochodowy. Przykład z życia wzięty: mechanik, u którego wymieniam opony na zimowe (i na odwrót:) już w połowie października właśnie dzięki sms-owi powiadomił mnie, że do końca miesiąca ma promocję. I oczywiście skorzystałem z oferty;

  • SMS-y premium rate to oczywiście najlepszy sposób płatności dla wszystkich, którzy sprzedają online jakieś swoje niewielkie i niedrogie produkty (jak chociażby tapety czy dzwonki). Ale o tym, jak nie należy prowadzić takiej kampanii, informowaliśmy w jednym z poprzednich wpisów;

  • reklama SMS to dobre i spersonalizowane medium dla większych odbiorców – chociażby dla biur podróży.

Przykłady oczywiście można mnożyć. Bo przecież nasze przypominanie SMS powstało jako usługa dedykowana przede wszystkim agentom ubezpieczeniowym. Pamiętajmy o tym, że cały system reklamy poprzez SMS jest tak skalowany, że może znakomicie przysłużyć się zarówno małym, jak i dużym firmom.

Czy SMS-y dla firm dużo kosztują?

Nie, o tym już też zresztą chyba gdzieś pisaliśmy. Zresztą – co tu się dużo rozpisywać. Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem. Przykładowy abonament 99 złotych miesięcznie jest chyba niewielkim kosztem dla firmy, która na poważnie myśli o promocji wśród nowych klientów i o utrzymywaniu kontaktów z bieżącymi klientami, prawda?

Dodaj komentarz