Kampanie marketingu poprzez SMS – o czym należy pamiętać?

Tworząc tego bloga, pragniemy pokazać, jak skuteczną formą reklamy jest marketing poprzez SMS. Okazuje się, że przedsiębiorców w Polsce wcale do tego przekonywać nie trzeba… Coraz chętniej zdajecie się właśnie na taką formę promocji. Ale nie każdy pamięta, że nie wystarczy wykupić pakiet SMS-ów premium, żeby swoją machinę marketingową wprawić w ruch… Dziś zdradzimy tajniki dobrze przeprowadzonej kampanii marketingu mobilnego.

A więc:

Krok pierwszy – określenie grupy docelowej

Jak wiemy – jak coś jest od wszystkiego, to jest do niczego. Dlatego też każda dobrze przeprowadzona reklama powinna mieć najpierw określoną grupę docelową odbiorców. Jak się okazuje – w marketingu mobilnym jest to prostsze, niż gdziekolwiek z jednego powodu. Dzięki temu, że sam pozyskujesz bazę swoich odbiorców, możesz znakomicie dostosować do nich język swojej reklamy i swój przekaz!

Krótki przekaz na wagę złota

Następnie należy określić treść SMS-a reklamowego. Oczywiście – wszystko zależeć będzie od tego, jaki cel ma Twoja kampania. Ale i tak powinieneś pamiętać o złotej zasadzie AIDA – (uwaga, zainteresowanie, pożądanie, działanie – o tym już chyba pisaliśmy zresztą). Myślisz, że w 160 znakach nie jest to łatwe? I masz rację! Ale pamiętaj, że czas spędzony nad dobrych tekstem do SMS-a reklamowego zwróci Ci się wielokrotnie.

Znajdź odpowiedniego dostawcę usługi

Tu chyba jest jasne, kogo mamy na myśli:) Wejdź na stronę https://www.fabrykasms.pl/kontakt i skontaktuj się z nami. Doradzimy Ci i wybierzemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie, dopasowane do Twoich potrzeb.

Dodaj komentarz